Search This Blog

Sunday, May 2, 2010

JOM SERTAI !!!

Salam Sejahtera Semua,


Saya nak cerita pengalaman saya
yang tak seberapa ni.

Saya tak berapa suka MLM...tak pernah menjadi. Kalau dulu-dulu kena
datang rumah orang cerita bla bla..mula-mula je semangat, tapi lepas
beberapa hari semangat terus hilang. Jadi dah berbukit fail & beg
syarikat MLM yang saya join kat rumah saya.

Tapi cemburu dengan orang yang dah berjaya dengan MLM ni.

Ada kawan saya ni degil sangat...suruh saya sertai satu program ni
belum launch lagi...15hb Mei baru launch. Saya cakap saya malas.
Dia cakap syarikat carikan downline. Cakap join awal sebelum launch
macam macam lagi la.

Jadi saya ada buat research sikit nak tahu benda ni betul ke tak....
saya dapati testimoni orang join, seminggu dah ada 48000 orang bawah
dia, ada yang 500 sehari...syarikat yang carikan.

Saya pun tak nak la dengar kawan saya membebel-bebel lagi pada saya.

Lagipun daftar PERCUMA je...hanya perlukan email je. Mana tau rezeki
kan..kalau tak betul nak je saya sekeh kepala kawan tu.

Untuk maklumat lanjut, klik link di bawah.

http://lockyourspot.com/amatzulemmy

No comments:

Post a Comment