Search This Blog

Monday, May 31, 2010

Aku dan CirOsT

Salam Perpaduan semua..apa khabar anda hari ini? harap anda berada dlm keadaan yg sihat sejahtera di samping org yg tersayang.

Selepas 2 bulan kewujudan Circle Of Trust (CirOsT) ini ditubuhkan saya mendapat beberapa tindakbalas / feedback daripada kawan-kawan yg masih tertanya-tanya tentang CirOsT. Mungkin juga anda orang yg sama akan mempertikaikan kewujudan CirOsT ini? jikalau begitu, sudi kiranya anda melayari blog CirOsT http://www.cirost.blogspot.com/ segalanya saya telah coretkan di topik yg utama bertajuk "Disebalik tabir CirOsT?". http://cirost.blogspot.com/2010_04_01_archive.html

Seterusnya, mungkin ada juga yg berandaian Circle Of Trust adalah berasaskan MLM. Ingin saya perbetulkan, tujuan utama penubuhan CirOsT hanyalah utk perkongsian informasi bersama2 kawan-kawan disamping mengeratkan lagi silaturrahim dan menambahkan lagi jaringan kawan.Tidak sama sekali termasuk dlm konsep MLM dan berkaitan dgn MLM.

Apa pun andaian dan perspektif anda tentang CirOsT, saya terima dgn hati yg terbuka kerana CirOsT kini baru sahaja di peringkat pengenalan.Kemungkinan banyak lagi kelemahan daripada segi penyampaian,pengisian,akitiviti, dan sebagainya.

Saya akan jadikan CirOsT ini sebagai satu ajakan paradigma untuk memajukan diri saya dan kawan-kawan dengan pelbagai pengisian yang bermanfaat dan penuh dengan aktiviti-aktiviti yg berfaedah yg dapat dilakukan bersama-sama kerna saya adakan CirOsT ini bukan utk diri saya tetapi untuk dikongsikan bersama dgn kawan-kawan saya.InsyaALLAH!

"Semoga perkenalan kita menjadi satu lagenda yang unik" - Amat ZulEmmy.

No comments:

Post a Comment